Sommarens ``must have``

Dom här plaggen kan inte gå fel i din garderob nu i sommar! Du kan matcha dom med allt möjligt, du kan ha plaggen både till fest och vardags (själv har jag jeans fast det är 30+ ute hehe) och allting är superinne just nu. Jag älskar kjolarna, tro det eller ej så har jag faktiskt ett X antal kjolar hemma . Jag har dock inte haft tillfälle än att ha på mig dom men det kommer garanterat.. ;) Sommaren har ju lixom bara börjat. Sen har jag noterat att flera har redan hunnit köpa Michael kors väskan i rosa, så jäkla snygg!! Vågar man slå till? Älskar färgen, så himla ball. Men det känns som jag har så många Michael Kors väskor reda haha.. 

vit tröja - LÄNK // rosa tröja – LÄNK // Vit kjol – LÄNK // Svart kjol – LÄNK // Michael kors väska – LÄNK //
 Min drömväska är ju Marc By Jacobs. Färgen och hur den ser ut.. ALLT. Glittrar i ögonen på mig såfort jag ser den. Vill slå till på den varje gång, men det kommer svida ganska så rejält i min plånbok. suck.
 




Kom ihåg mig?