And in that moment, I swear we were infinite +

Alla människor är värda en andra chans, bara de visar att de förtjänar den. People, idag kan jag lugnt och sansat men ändå överhypelycklig berätta för er att jo, jag tror att människor kan förändras. Man är alltid fortfarande samma människa såklart, men saker såsom värderingar, synsätt på saker och ting och allmän mognad kan ju faktiskt ändras. Tänk efter själva, hur mycket har du inte förändrats på två-tre år? Speciellt i tonåren händer det mycket, det är nu vi formas till de vi kommer att vara. Men jag tror ändå att man ständigt utvecklas och att man ska umgås med de som tar fram det bästa i en. Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med detta men det är just idag jag kommit fram till att yes, don’t ever give up on people cause miracles happens everyday. Jag är lycklig – galen, hög på livet och ska snart äta lite nutella på sked ;)



Kom ihåg mig?