06/07-14

Tröja- HM / Jeans- Bootcut från JC / Väska- Scorett (Liknande Stella Mccartney) 
 
Hej alla! Sitter för tillfället i min säng och bloggar + pratar med världens finate! hoho!
Idag så åkte jag till stallet en sväng och red barbacka på Alfa. Roligaste jag har gjort. Han blev rädd för en gräsklippare och blev lite skakis. Grisen♥ Efter stallet så kom min älskade Liv hem till mig, saknat henne så mycket! Ett år sen, sen vi senast var med varandra! Så det var kul.
Vi tog bussen till donken och satt där och pratade sen gick vi hem. Påvägen hem så gick vi förbi en kille som vi båda följer på insta haha!! Mina närmaste vänner vet att jag drar mitt hår för ansiktet när jag skäms eller tycker att det är pinsamt (dom kallar det emo lugg) ja ni kan ju gissa om jag det? Såklart jag gjorde!
STELT!
Men vi kom hem oskadda och glada!! 
 
Men men igår så var jag hos mina sysslingar i Kista! Eftersom att dom är trogna muslimer (vilket jag inte är) så fastar dom, så när jag kom dit så var det extremt mycket mat till mig.
Skämdes lite när jag åt inför alla men det är ju mat vafan :D Vid 7-tiden så åkte jag och mamma till Kista Galleria och gick runt. KLART gick vi in på Jackie´s och jag dog, för jag vill lixom ha bokstavligen ALLT därinne. Synd att man inte bajsar pengar.
Fick hem ett rosa gulligt linne från BIKBOK så det var ju bra iallfall!!
Imorgon ska jag till stallet tidigt på morgonen för att sen vara med A. Mabye :) 
 
PS: ge mig lite tips på vad jag kan göra för bra inlägg. Typ videobloggar eller något sånt, skriv gärna en kommentar så ska jag fixa det!!
 
VI hörs!!



Kom ihåg mig?