Göteborg för en dag



Godmorgon! 

Jag har det skit bra här nere i Göteborg. Solen lyser och allt levererar skit bra! Sitter på min brors balkong med utsikt över Göta älv! Riktigt fin här! Speciellt på kvällen när all belysning kommer upp!

Det är verkligen stor skillnad på människorna här! Mycket trevligare, goare och allmänt mysiga 👌
Var på Liseberg igår med Malin och det var så otroligt roligt! Åkte den nya Helix (rekommenderar den extremt ) så rolig!!
Älskar karuseller som åker upp,ner och riktigt snabbt. 
Såg en riktigt snygg kille där (Det är Gothia i Göteborg så många kommer hit och är på Liseberg) Blev helt förälskad. Ja nu kan dom som känner mig säga " du tycker alla är snygga ".
Fixa och trixande lite så hihi!

Story to tell!

Tåget går 12:36 så måste skynda mig nu. Hoppas allt är bra med er!

Skriver sen. Puss




Kom ihåg mig?