Tisdag morgon


Godmorgon på er alla, är det inte en härlig dag idag? Jag vaknade och kände bara glädje! Imorgon åker jag till Göteborg och det ska bli så kul! Så åtta på morgonen imorgon åker jag, Malin och min storebror till min andra bror nere i Göteborg. Ingen kan förstå hur mycket jag har saknat honom!! 
 
Idag så ska jag nog bara packa, fast det är bara en dag vi ska vara där så måste man ha möjligheter (alla tjejer förstår hur det är) för man vet aldrig vem stöter på. Då vill man inte ha fula mjukisbyxor och en stor svettig tröja på sig, right?
 
Måste också berätta för er att jag faktiskt mår riktigt bra. Helt ärligt. Har inte mått såhär bra på riktigt länge eftersom att det har hänt extremt mycket saker på den senaste tiden. Jag förlorade ju mitt livskärlek. Han som gjorde mina dagar så mycket bättre, fick mig att kämpa både i skolan och vardagen. Han försvann som sagt. POFF sa det. BORTA! Så under tre månader har jag mått riktigt dåligt. För utan honom så fanns inte jag. Utan han med det stora H:t så hittade jag ingen motivation. 
Men nu, just nu idag har jag insett att den ända som kan rädda mig är mig själv. Bara jag kan rädda mig själv från mörkret, ingen annan. Och till er alla därute som känner sig ensamna och övergivna och bara mår helt jävla cp dåligt. Tro mig. Man överlever. Man kan få hjälp på traven men sista biten kan bara DU fixa. 
 
Hoppas ni får en bra dag annars.
Vi hörs♥
 

Hej va har du för löshår i ditt hår? Puss

Hon har inget löshår




Kom ihåg mig?