27/5-14

På döda humör idag. Suck.

Hej!
Idag är det en bra dag. Fast egentligen inte. Jag är skit sur. MEN jag ska göra den här dagen till världens bästa dag (Vi får se hur det går haha) 
 
Men igår så var det en ganska så lång dag i skolan. Jätte varmt och så hade vi orientering. Jag höll på att dö. Bokstavligen dö! Det var så varmt!! Saknar snön!

Sen så åkte jag hem för att mamma skulle åka med mig till stallet men så blev det inte. 
Så jag åkte hem till pappa ett tag och sen så körde Jenny mig och Malin till stallet. 
Jag red med sporrar för andra gången i hela mitt liv :D 
Man märker verkligen skillnad på Alfa när man använder dom. Riktigt het blir han ;)
 
Men sitter i skolan och ska skriva något som broar, så tråkigt!
 
Ikväll så ska jag och Anton på konsert. 
 
Vi hörs!



Kom ihåg mig?