Todays

Jacka- Lindex/ Skor- Converse/ Väska- Celine/ Byxor- Tiger of Sweden botcut/ Tröja- Ginatricot/
Klocka- Michael Kors.
-
Det har varit både en bra och dålig dag idag. 
Fick veta imorse att vi skulle lämna tillbaka Bigota eftersom att hon är sjuk ;(
Men det bra av det är att vi kanske får en annan häst tills i Maj :D
Eftersom att jag har fäst mig med Beppe så kommer det bli ganska så svårt att lämna tillbaka henne.. 
Men om hon mår mycket bättre hos sin riktiga ägare så måste jag släppa taget om henne..
--
Men resten av dagen var ganska så bra, förutom att det är så jäkla blåsigt ute!!
Så jag skulle egentligen vart med Allan idag men det blev lite ändringar så har varit med Felicia i centrum och fixat lite, bla köpte jag en ny sminkborste från Kicks med mitt presentkort som jag fick i 6:an av en lärare (Christel om någon kommer ihåg henne haha)
-
Aja nu blir det lite plugg så syns vi senare!
-
Btw har kanske fått ett sommarjobb på bokhandeln haha!!



Kom ihåg mig?