tisdag 25/3-14

Mys lunch med girlsen!
Åh vilken dag! Både lite sol och tårar haha.
Idag började jag runt 10 eftersom att jag äntligen inte har musikalrep åtta på morgonen..
Så när jag slutligen kom till skolan så fick vi reda på att vår teknik lärare var sjuk så vi fick håltimme, så vi gick hem till Julia och gjorde egna pizzor (efter typ 10min av bråk för att den ena ville inte ha mat dem andra..)
Så Julia och Carro gick och handlade lite medans jag Joanna Josse och Caroline var kvar och fixade.
-
Ja.. sen så gick Julias ung sönder.. så paniken flödade medans pizzorna var inne i ugnen på högsta grad..
Men sen så vann mina små byggarbetare kampen mot ugnen haha!
Sen bokstavligen sprang vi tillbaks till skolan men ändå lyckades vi komma 10 försent..!
obs..
-
Men men så taggad för nästa vecka!!
Då är det bara musikalvecka och absolut INGA lektioner!!
Gaaash musikalen är redan om 11dar.. 
Måste öva in replikerna snart hehe ;)
 
Adios!



Kom ihåg mig?