Känslor

Alla har vi någon som man tycker om lite extra mycket, att det blir lite fjärilar i magen. Det finns alltid någon för alla någon gång i livet. Vi alla hade vår största kärlek när vi var små, vår pappa.Och även fast vår pappa beskyddar oss när vi blir äldre och verkligen hittar vår kärlek så kan han inte hindra oss från det vi gör.
Min älskade prins gör att mina dagar blir så mycket bättre, han ger mig dom fjärilarna i magen alla vill ha, han får mig att känna mig speciell och sättet han tittar på mig när jag sitter där i hans säng och väntar på att få krama om honom och bara veta att i den sekunden är det bara han och jag, bara han och jag kan se dom stjärnorna ingen annan ser, bara han och jag kan känna det fyrverkerier som smäller när vi kysser varandra, bara han och jag kan se varandra i ögonen på det sättet som får oss så kära.Bara han som kan få mig att göra vad som helst! Han är den som får mig att må bra. Så att jag kan le på dagarna. Utan honom skulle mina fyrverkerier och stjärnor slockna. ..
Och om man känner att man alltid är så ensam och att kärleken är bara en vindpust för dig. . Så tro mig. Han kommer en vacker dag. Han kommer komma och göra dig helt cp lyckig och få dig att känna som en prinsessa. Att du betyder något för honom. Tro mig!!
DET kallar jag kärlek
Eller vad tycker ni?.♡



Kom ihåg mig?