Hej igen

Hej, har inte bloggat så mycket för att  massor av saker har hänt och så! 
Men nu är jag tillbaka!
Vad har jag gjort på senaste tiden?
Jo, har haft vårkonsert, lämnat in sista inlämningen från 8an!! Kan nämna att jag fick ett B i religion och geografi👌

Igår så åkte jag och mamma efter skola direkt in till SÖS och hälsade på mormor. Sen mötte jag upp Malin, så åkte vi in till Hötorget och sprang till HÖÖKS och köpte en Martingal till Alfa. 
Efter det så fikade vi på Espresso House för att sen ta tåget till Väster Haninge. 

Idag så hade vi musikklassprofildag. 
Eftersom att jag går i 8an så hade vi fixat allt. Jag och Josse stod vid station två och hade Shubby Bunny 😂 Vidrigaste jag har varit med om!
Sen så var det så sjukt varmt!!
Efter lunch gick jag hem och hade feber och ja nu sitter jag här och är små förkyld, roligt liv lixom. 

Vi hörs!!



Kom ihåg mig?