Onsdag 16/4

Så otroligt gott!!
 
Vilken dag!!
Sol och inte ett ända moln på himlen!!
 
Imorse så kom My hem till mig runt 10 och köpte min MK väska!! Äntligen blivit av med den!!
Sen så pratade vi om allt ett bra tag haha!
 
Sen så åkte vi till centrum så mötte jag Josse och så åkte vi till Nacka Forum!
Missade bussen från Centrum så vi fick åka ända in till Slussen och ta en konstig buss därifrån!!
Men men när vi kom fram så bokstavligen sprang vi in på Jackie´s och kikade runt.
Farligt för mig att gå in där hehe!!
 
Sen så ät vi lunch, helt jävla kaos hahaha!
Jag tog en hälsotallrik (DUKTIG) och Josse en pastatbolonése.
 
 Var riktigt nära på att köpa en lång röd aftonklänning från Mango men så blev det inte!!
 Tills slut gick vi in på Cubus och tog det första bästa.
Fick hem två bh:ar!!
2st för 179! Riktigt fyn haha!!
 
Vi hörs!



Kom ihåg mig?