Musikalen 2

Riktigt jävla stolt.
 
Hej
Kan börja med att säga att jag är extremt trött och förkyld.
Har haft feber och hosta hela veckan + helgen, och under hela musikalen.
Utifrån det så har det här varit så otroligt kul och jag har fått lära känna alla 8-9or ännu mer än va jag redan gör!
Från den 1 Oktober så har Joanna, Johan och Lisa (Koreografen, Regissören och.. jag vet faktiskt inte vad Johan är för något hehe)  producerat något som vi skulle få uppträda och visa alla att vi faktiskt kan sjunga och dansa.
Vi har haft 5 föreställningar.
Första var i Fredags.. inför skolan!!
Resultatet blev kaos.
Inpå andra akten så sattes brandalarmet på medans det var KAAOOOS bakom scenen, alla skulle byta myggor och byta scen kläder, så det blev inget genrep där nej. haha!
Men sen på premiären senare på kvällen så vart allt bra och alla var så otroligt super glada!!
Dagen därpå så kom Felicia och Allan o kollade..
Vilket gav mig blandade känslor.
Men föreställningen vart super bra där med!!
Och sen så har vi dagens föreställning. Den absolut sista föreställningen någonsin.
Den var helt otrolig super amazing och alla grät (förutom jag då hehe) och vi fick otroligt mycket creed av alla.
-
Super kul och ännu mer kul är att jag har fått lära mig dansa vilket jag trodde att jag ALDRIG skulle kunna göra haha!, men tråkigt att allt är över..
-
Kommer nog mer bilder senare + några videos från musikalen!
Puss!



Kom ihåg mig?